ماوس لاجیتک مدل Logitech POP MOUSE

Logitech POP MOUSE

دسته بندی : , 5فروش Brand: لاجیتک
پاک کردن
آخرین به روز رسانی قیمت:1403/06/17

تومان۱,۷۵۰,۰۰۰تومان۲,۲۵۰,۰۰۰

توضیحات کوتاه

توضیحات

سنسور اپتیکال ماوس Logitech POP Mouse علاوه بر این که ردیابی دقیقی دارد و دقت کار شما با ماوس را افزایش می‌دهد، قابلیت کار روی سطوح مختلفی را دارد و عملکرد سریع و بدون لگ را به شما ارائه می‌دهد.

ما ماوس را روی سطوح مختلفی از جمله شیشه امتحان کردیم و عملکرد خوبی از ردیابی حرکت ماوس توسط سنسور دیدیم (ضخامت شیشه باید زیاد باشد تا ماوس به خوبی کار کند)، اما با این وجود همچنان برای افزایش دقت ردیابی ماوس پیشنهاد می‌کنیم تا از ماوس خود روی ماوس پد روی سطوحی مانند شیشه که ممکن است در کار ماوس اختلال ایجاد کنند، استفاده کنید.

عمر باتری

ماوس Logitech POP Mouse با یک باتری قلمی، بسته به نوع استفاده شما می‌تواند تا 2 سال کار کند. اما با وجود استفاده سنگین هم فکر نمی‌کنیم تا بتوانید در کمتر از 1 سال باتری ماوس را خالی کنید.

این ماوس در زمان عدم استفاده به حالت Power saving خود می‌رود و دارای Auto-Sleep است که باعث می‌شود تا عمر باتری ماوس شما تا حداکثر میزان ممکن زیاد شود.

جمع‌بندی

ماوس Logitech POP Mouse یک ماوس کوچک، قابل حمل، کاربردی با قابلیت‌های فراوان و جذاب با ترکیب‌های رنگی شاد و متنوع است که دکمه‌های برای تایپ پراستفاده‌ترین ایموجی شکما در کامپیوتر دارد.

این ماوس دارای دکمه‌های سایلنت و بی‌صداست تا اطرافیان شما از صدای کلیک‌های مداوم شما اذیت نشوند.

همچنین اگر به دنبال یک ست کیبورد و ماوس جذاب هستید می‌توانید کیبورد Logitech POP Keys را با ترکیب رنگی یکسان با ماوس خود تهیه کنید تا چهره جذابی به میز کاری خود بدهید.

توضیحات تکمیلی

رنگ

رنگ:BLAST, DAYDREAM MINT, HEARTBREAKER ROSE, MIST

گارانتی

گارانتی:24 ماهه الماس رایان ایرانیان, مروارید اسپیرو

اتصال

اتصال:بی سیم

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه افزودن دیدگاه جدید نمایید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان خریدار ثبت خواهد شد.

  1. محمد رضایی (خریدار محصول)

    خیلی خوش دست بود و این قابلیت که به 3 دستگاه وصل میشه خیلی کاربردی است

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاک کردن
آخرین به روز رسانی قیمت:1403/06/17

تومان۱,۷۵۰,۰۰۰تومان۲,۲۵۰,۰۰۰

چت کنید
1
سئوالی دارید؟
Scan the code
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم