ماوس لاجیتک مدل Logitech M650L Wireless Mouse

Logitech M650L Wireless Optical Mouse

دسته بندی : Brand: لاجیتک
پاک کردن
آخرین به روز رسانی قیمت:1402/11/03

تومان۲,۲۰۰,۰۰۰

توضیحات کوتاه

از کار با M650 L خود لذت خواهید برد. ماوس دارای یک شکل کانتور، ناحیه شست نرم و دستگیره های لاستیکی است که دست شما را محکم و در جای خود نگه می دارد. آرامش بیشتری کسب کنید و بیشتر روی کارهایی که باید انجام دهید تمرکز کنید.

توضیحات

ماوس لاجیتک مدل M650L

Logitech M650L Wireless Mouse

صدای کمتر، تمرکز بیشتر

دیگر خبری از صدای کلیک آزاردهنده نیست. فناوری انحصاری SilentTouch لاجیتک صدا را تا 90 درصد کاهش می دهد. صداهای کلیک محیطی بهتر و ساکت‌تر را برای شما و اطرافیانتان ایجاد می‌کند.

 

SMARTWHEEL SCROLLING

Logitech M650L Wireless Mouse با SmartWheel اسکرول را برای شما کارآمد می‌کند. هنگامی که نیاز به تمرکز روی جزئیات دارید، دقت خط به خط را دریافت کنید و زمانی که می‌خواهید صفحات طولانی را مرور کنید، بسیار سریع اسکرول کنید. با تکان دادن انگشت خود حالت ها را به طور خودکار تغییر دهید.

 

24 ماه عمر باتری

ماوس Logitech M650L Wireless Mouse دارای یک باتری قلمی AA است که تا دو سال دوام می‌آورد. عمر باتری ممکن است بر اساس شرایط کاربر و محاسبات متفاوت باشد.

 

از هر راهی که میخواهید وصل شوید. روی پلتفرم های متعدد کار می کند.

با Logitech M650L Wireless Mouse در یک لحظه از طریق بلوتوث یا گیرنده USB Logi Bolt متصل شوید. یک اتصال بی سیم قوی و قابل اعتماد از حداکثر 10 متر دریافت کنید (برد بی سیم ممکن است بر اساس شرایط محیطی و محاسباتی متفاوت باشد)
Logitech M650L Wireless Mouse روی پلتفرم‌های چندگانه-Windows ،macOS، Linux ،iPadOS، Android کار می‌کند و همجنین با Chromebook Certified.این محصول دارای گواهینامه مطابق با استانداردهای سازگاری Google است. Android، Chromebook و نشان «Works With Chromebook» علائم تجاری Google LLC هستند.
  • همچنین پیشنهاد می‌شود سایر کالاهای موجود در گت‌لاجی را مشاهده کنید:

ماوس بی سیم مایکروسافت مدل Modern Mobile

ماوس لاجیتک مدل Logitech POP MOUSE

کیبورد و ماوس لاجیتک مدل Logitech MK850 Keyboard and mouse

ماوس لاجیتک مدل MX MASTER 2S

ماوس لاجیتک مدل M650L

Logitech M650L Wireless Mouse

توضیحات تکمیلی

رنگ

رنگ:ROSE

گارانتی

گارانتی:24 ماهه الماس رایان ایرانیان

اتصال:بی سیم

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه افزودن دیدگاه جدید نمایید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان خریدار ثبت خواهد شد.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.
اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماوس لاجیتک مدل Logitech M650L Wireless Mouse”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاک کردن
آخرین به روز رسانی قیمت:1402/11/03

تومان۲,۲۰۰,۰۰۰

چت کنید
1
سئوالی دارید؟
Scan the code
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم